Den bästaste!

Här har ni henne, Flyggsjös egen mördarmaskin...Pinkie-Pie!

Rätt så snygg är hon tjejen min!
Hon har haft vilodag nu så imorgon skäller det i skogen igen, då blir det väl lite massage med matte på kvällen igen....det är det allra bästa, hon myser som bara den!

Tomas var iväg med jobbet i en loge på hockeyn idag, så Kurt, jag och flickorna har haft gomiddag...måste ju passa på när gubben är borta! Potatis, helstekt älgfilé, kantarellsås, omelett och till efterrätt blev det chokladpudding med fruktsallad till...Smaskens!!

Förresten, jag fick massa beröm för maten på älgfesten! Jag åker nog dit som kock nästa år med!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, snyggPinkie!!

2011-09-15 @ 21:40:00
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finfint kort =)

Men du, nästa år vill vi faktiskt provsmaka menyn innan ni ska ha älgfesten...

Bara för att vara säkra på att den håller måttet!

Du kan ju inte lägga ribban lägre då menar jag ;)

2011-09-15 @ 23:21:47
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0