Stolta stortjejen!

Tiffany var överstolt idag när hon åkte iväg till skolan.
Det brukar vara en kamp att få upp henne på morgonen (förlåt mamma nu förstår jag hur jobbig jag var), men idag flög hon upp med ett leende på läpparna.

Stora fröken ska nämligen ha en kompis med sig hem från bussen idag.

Annars så har det inte hänt nåt speciellt, Julia är hemma från dagis idag för hon var inte sig själv igår.
Hon hade varit ledsen och bara velat sitta i frökens knä hela dagen så då får hon vara hemma och mysa idag!
Dom var lite fundersam om hon kanske har en förkylning på gång men jag tror att hon bara har ont i tänderna.
Det håller på komma fram tänder i HELA munnen på en gång nu, både uppe och nere är käken alldeles röd och svullen och man ser dom små vita gaddarna genom skinnet...borde göra rätt ont!

Pinkie löser hår som tusan nu....hon ser ut som en skabbräv snart!

Strössel har insett att det är höst för nu har hon börjat sova inne på nätterna igen.

Tomas jobbar som vanligt, i helgen ska jag försöka peppa honom att snickra borta i VÅRAT hus och nästa helg ska han åka och jaga vildsvin.

Jag har målat hallen nere vid sjön, det blev fantastiskt vackert! Mycket större och ljusare...
Så nu ska jag storstäda ordentligen där nere så kanske vi kan köra ut svärfar sen...hoppas hoppas!!!!!

Jahapp då vet ni!!

Kommentarer
Postat av: Märta

Känner igen det där med morgnar.. Phuuu!! Men som genom ett trollslag insåg hon att om man gör som vi säger hinner hon rita en halvtimme på morgonen! Wow vad skönt!

2011-09-30 @ 08:35:11
URL: http://engammalgard.blogg.se/
Postat av: Henny

Snart dags att byta hus alltså! Va roligt! Och spännande också för den delen!



Ja du det där att komma upp på morgonen, kan vara en kamp här med (ja jag har ju bara mig själv att "bråka" med för att få upp mig i tid).... det är ju mycket skönare att ligga kvar i sängen, än att kliva upp...

2011-10-01 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0